Popüler Yayınlar

5 Aralık 2015 Cumartesi

Selena Gomez - Revival Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

I dive into the future 
But I'm blinded by the sun 
I'm reborn in every moment 
So who knows what I'll become 

Ben geleceğe daldım 
Ama ben güneşden kördüm 
Ben her anda yeniden doğdum 
Yani ne olacağım kim bilir? 

I feel like I've awakened lately 
The chains around me are finally breaking 
I've been under self-restoration 
I've become my own salvation 
Showing up, no more hiding, hiding 
The light inside me is bursting, shining 
It's my, my, my time to butterfly 

Son zamanlarda uyanmış gibi hissediyorum 
Etrafımdaki zincirler sonunda kırılıyor 
Bu benim kendi himayemde kendimi onarışım 
Kendi kurtuluşum oluyorum 
Onlara daha fazla saklanmayacağımı göstereceğim 
İçimdeki ışıklar patlıyor, parlıyor 
Bu benim, benim kelebek olma zamanım 

What I've learned is so vital 
More than just survival 
This is my revival 
This is a revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 

Yaşamaktan daha çok 
Hayatta kalmayı öğrendim 
Bu benim canlanmam 
Bu bir canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 

I'll walk through the fire, I'll begin again 
I'll burn through my skin 
Cause I, cause I wanna feel it 
Reaching for the truth, not afraid to lose 
What shattered through me like a rifle was a revival 
I admit, it's been painful, painful 
But I'll be honest, I'm grateful, grateful 
It's my, my, my time to realize 

Ateşin içinde yürüyeceğim, tekrar başlayacağım 
Yüzümün içini yakacağım 
Çünkü ben, çünkü bunu hissetmek istiyorum 
Gerçeklere ulaşmak için, kaybetmeye korkma 
Bir silah gibi içimi paramparça edecek bir canlanmaydı 
İtiraf ediyorum, bu çok acı verici, acı verici 
Ama dürüst olacağım, minnettarım, minnettar 
Bu benim, benim, benim gerçeklik zamanım 

What I've learned is so vital 
More than just survival 
This is my revival 
This is a revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 

Yaşamaktan daha çok 
Hayatta kalmayı öğrendim 
Bu benim canlanmam 
Bu bir canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 

This won't take too long, you'll see 
I'm just tryna get to me, ooh 
What shattered through me like a rifle was a revival 

Bu çok uzun süremez, göreceksin 
Ben sadece kazanmak için deniyorum, ooh 
Bir silah gibi içimi paramparça edecek bir canlanmaydı 

What I've learned is so vital 
More than just survival 
This is my revival 
This is a revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Revival 

Yaşamaktan daha çok 
Hayatta kalmayı öğrendim 
Bu benim canlanmam 
Bu bir canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 
Oh-oh-oh-oh 
Oh-oh-oh 
Oh-oh-oh-oh 
Canlanma 

What I've learned is so vital 
More than just survival 
This is my revival, this is my revival 
This is a revival 

Yaşamaktan daha çok 
Hayatta kalmayı öğrendim 
Bu benim canlanmam, bu benim canlanmam 
Bu bir canlanma 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder