Popüler Yayınlar

15 Mayıs 2014 Perşembe

Ariana Grande - Right There Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

If you wanna party, if you, if you wanna party 
Then put your hands up (Put your hands up) 
You got it, you got it, babe 
Eğer parti istiyorsan, eğer sen, eğer parti istiyorsan 
Öyleyse ellerini kaldır (ellerini kaldır) 
Anladın, anladın, bebeğim 
This one for my number one girl who got the top spot title 
Spent a hour in the bathroom 
Walked out looking like a model, god 
Doing what you do, got me right there with Apollo 
On the moon, who needs genies in a bottle, girl 
If they already got you 
Bu benim bir numaralı üst başlığı alan kızım için 
Banyoda bir saat geçirdim 
Bir manken gibi dışarıya yürüdüm, Tanrım! 
Ne yaparsan yapıyorum, Apollo'yla bana orada sahipsin 
Ayda, kimin şişede cine ihtiyacı var 
Çoktan sana sahiplerse 
Boy, you make me feel so lucky 
Finally the stars align 
Never has it been so easy 
To be in love 
And to give you this heart of mine 
Delikanlı, beni çok şanslı hissettiriyorsun 
Sonunda yıldızları sıraya koydum 
Hiç çok kolay olmamıştı 
Aşık olmak 
Ve bu kalbimi sana vermek 
You know what I mean 
I'm about what you like 
Put it all together, baby 
We could be all right 
How can this be wrong 
when it feels so right? 
Yeah, I really love you 
I really love you 
Ne demek istediğimi anladın 
Ben senin ne sevdiğinle alakalıyım 
Hepsini topla bebeğim 
İyi olabilirdik 
Nasıl bu yanlış olabilir 
çok iyi gibi geliyorsa? 
Evet, seni gerçekten seviyorum 
Seni gerçekten seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder