Popüler Yayınlar

16 Mayıs 2014 Cuma

The Chainsmokers - Selfie Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

When Jason was at the table 
I kept on seeing him look at me when he was with that other girl 
Do you think he was just doing that to make me jealous? 
Because he was totally texting me all night last night 
and I don't know if it's a booty call or not 
Sooo... like what do you think? 
Did-Did you think that girl was pretty? 
How did that girl even get in here? 
Did you see her? 
She's so short and that dress is so tacky 
Who wears cheetah? 
It's not even summer, why does the DJ keep on playing Summertime Sadness? 
After we go to the bathroom, can we go smoke a cigarette? 
I really need one 
But first, LET ME TAKE A SELFIE 
DROP 
Can you guys help me pick a filter? 
I don't know if I should go with XX Pro or Valencia 
I wanna look tan 
What should my caption be? 
I want it to be clever 
How about "Livin' with my bitches, Hashtag LIVE" 
I only got 10 likes in the last 5 minutes 
Do you think I should take it down? 
LET ME TAKE ANOTHER SELFIE 
DROP 
Wait, pause, Jason just liked my selfie 
What a creep 
Is that guy sleeping over there? 
Yeah, the one next to the girl with no shoes on 
That's so ratchet.. 
That girl is such a fake model 
She definitely bought all her Instagram followers 
Who goes out on Mondays? 
OK, let's go take some shots 
Oh no, I feel like I'm gonna throw up 
Oh wait, nevermind I'm fine 
Let's go dance 
There's no vodka at this table 
Do you know anyone else here? 
Oh my god, Jason just texted me 
Should I go home with him? 
I GUESS I TOOK A GOOD SELFIE 
(selfie repeating build) 
LET ME TAKE A SELFIE 
Selfie 
Jason masada iken 
Onu yakında başka bir kızla bana bakarken yakaladım 
Sence o bunu beni kıskandırmak için mi yapıyor? 
Çünkü tüm gece boyunca dün bana mesaj atıyordu 
Ve bu bir s*** daveti mi değil mi, bilmiyorum 
O zaman... Ne düşünüyorsun? 
Sence o kız güzel miydi? 
O kız buraya nasıl gelebilir? 
Onu (kızı) gördün mü? 
O çok kısa ve o kıyafet çok yapış yapış.. (yırtık pırtık) (#) 
Kim bir çita giyerki? 
Tam olarak yaz da değil, neden DJ "Summertime Sadness*" şarkısını çalıyor? 
Tuvalete gittikten sonra, bir sigara içebilir miyiz? 
Gerçekten ihtiyacım var 
Fakat öncelikle, bir Selfie çekmeme izin ver (hadi Selfie çekineyim) 
Beyler bana filtre seçmek için yardımcı olabilir misiniz? 
XX Pro ya da Valencia'dan hangisini seçeceğimi bilemiyorum 
Bronz (yanık) bakmak istiyorum 
Ne yazmalıyım? 
Akıllıca bir şey olsun istiyorum 
"Benim o***** ile yaşıyorum, Hashtag YAŞAMAK", nasıl? 
Son 5 dakikada 10 beğeni aldım 
Sence onu devirebilir miyim? 
Başka Selfie çekmeme izin ver 
Bekle, dur, Jason az önce benim Selfie mi beğendi 
Nasıl bir sürünme bu (#) 
Bu adam orada uyuyor mu? 
Evet, kızın yanındaki ayakkabısız olan 
Bu çok kirli (#) 
Bu kız ne kadar da çakma model 
Kesinlikle Instagram'ındaki herkesi satın almıştır 
Pazartesi günü kim dışarı çıkıyor? 
Tamam, hadi birkaç resim çekelim 
Ah hayır, kusacak gibi hissediyorum 
Tamam bekleyin, neyse ben iyiyim 
Hadi dans edelim 
Bu masada hiç vodka yok 
Buradaki başka birini tanıyor musun? 
Aman Allah'ım Jason az önce mesaj attı 
Onunla beraber eve gidebilir miyim? 
Sanırım çok güzel bir Selfie çektim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder