Popüler Yayınlar

1 Mart 2014 Cumartesi

Bruno Mars - When I Was Your Man Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

Same day but it feels just 
Aynı gün ama bu sadece 
A little bit bigger now 
Şimdi az biraz daha büyük hissettiriyor 
Our song on the radio 
Bizim şarkımız radyoda 
But it dont sound the same 
Ama aynı ses değil 
When our friends talk about you 
Arkadaşlarımız senin hakkında konuştuğu zaman 
All it does is just tear me down 
Tüm bunlar beni yalnızca parçalıyor 
Cause my heart breaks a little 
Çünkü kalbim biraz kırılıyor 
When I hear your name  
Senin adını duyduğum zaman 
It all just sounds like (oooooh) 
Ve tüm sesler bunun gibi 
Mmm too young too dumb to realize that I 
Farkettim ki çok gençtim çok aptaldım 
Should of bought you flowers 
Sana çiçekler almalıydım 
And held you hands 
Ve ellerini tutmalıydım 
Should of gave you all my hours  
Sana bütün saatlerimi vermeliydim 
When I had the chance 
Şansım varken 
Take you to every party 
Seni her partiye götürmeliydim 
Cause all you wanted to do was dance 
Çünkü senin tüm isteğin dans etmekti 
Now my baby is dancing 
Şimdi benim bebeğim dans ediyor 
But shes dancing with another man 
Ama başka bir adamla 
My pride my ego my needs and my selfish ways 
Benim gururum,benim egom,benim ihtiyaçlarım ve benim bencil yönlerim 
Cause the good strong woman like you to walk out my life 
Bu yüzden senin gibi güzel güçlü bir kadın çıktı hayatımdan 
Now I never never get to clean up the mess I made 
Şimdi asla asla yaptığım pislikleri temizleyemiyorum 
Ooh and it hunts me every time I close my eyes 
Ve ne zaman gözümü kapatsam bu beni avlıyor 
It all just sounds like (oooooh) 
Ve tüm sesler bunun gibi 
Mmm too young too dumb to realize that I 
Farkettim ki çok gençtim çok aptaldım 
Should of bought you flowers 
Sana çiçekler almalıydım 
And held you hands 
Ve ellerini tutmalıydım 
Should of gave you all my hours  
Sana bütün saatlerimi vermeliydim 
When I had the chance 
Şansım varken 
Take you to every party 
Seni her partiye götürmeliydim 
Cause all you wanted to do was dance 
Çünkü senin tüm isteğin dans etmekti 
Now my baby is dancing 
Şimdi benim bebeğim dans ediyor 
But shes dancing with another man 
Ama başka bir adamla 
Although it hurts 
Kırılmalar olsa bile  
Ill be the first to say 
İlk söyleyeceğim şey 
That I was wrooooong 
"Hatalı olan bendim " 
Oooh I know im probably much too late 
Biliyorum muhtemelen çok geç kaldım 
To try and apologize for my mistakes 
Denemek ve hatalarım için özür dilemek için 
But I just want you to know 
Ama yalnızca bilmeni istiyorum 
I hope he buys you flowers 
Umarım o sana çiçekler alır 
I hope he hold you hands 
Umarım o ellerini tutar 
Give you all hes hours 
Sana bütün saatlerini verir 
When he has the chance 
Şansı varken  
Take you to every party 
Seni her partiye götürür 
Cause I remember how much you loved to dance 
Çünkü senin dans etmeyi ne kadar çok sevdiğini hatırlıyorum 
Do all the things I should of done 
Tüm bunları yapmış olmalıydım 
When I was your man 
Senin sevgilin olduğum zamanlar 
Do all the things I should of done 
Tüm bunları yapmış olmalıydım 
When I was your man 
Senin sevgilin olduğum zamanlar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder