Popüler Yayınlar

3 Mart 2014 Pazartesi

Shakira- Loba Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

Sigilosa al pasar
Gizlice o(dişi) yürüyor
Sigilosa al pasar
Gizlice o(dişi) yürüyor
Esa loba es especial
Bu dişi kurt gerçekten özel
Mirala, caminar caminar
Onun(dişinin) gezinişini izle
Quién no ha querido a una diosa licántropa
'Kurt Tanrıçası'nı kim istemedi
En el ardor de una noche romantica
Romantik bir gecenin sıcaklığında
Mis aullidos son el llamado
Ulumalarım bir çağrı
Yo quiero un lobo domesticado
Bir erkek kurt istiyorum
Por fin he encontrado un remedio infalible que borre del todo la culpa

Herkesin hatasını silecek olan mutlak çözümü buldum en sonunda
No pienso quedarme a tu lado mirando la tele y oyendo disculpas
T.V. izlemek ve özürlerini dinlemek için yanında kalmayı istemiyorum
la vida me ha dado un hambre voráz y tu apenas me das caramelos
Hayat bana doymak bilmez bir iştah vermiş ama sen zar zor bana şekerlemeler veriyorsun
Me voy con mis piernas y mi juventúd por ahí aunque te maten los celos
Kıskançlık seni öldürse bile, gençliğimi de alıp gidiyorum
Una loba en el armario
Kafese kapatılmış bir dişi kurt (var)
Tiene ganas de salir
Ve dışarı çıkmayı arzuluyor
Deja que se coma el barrio
Bırak çevredekileri(komşularını) yesin        
Antes de irte a dormir
-Sen uyumadan önce
Tengo tacones de aguja magnetica
İğne gibi yüksek topuklarım var
Para dejar a la manada frenetica
Sürüyü deliye çevirmek için
La luna llena como una fruta
-Dolunay bir meyve gibi
No da consejos ni los escucha
Ne tavsiye verir ne de verilen tavsiyeyi dinlerim
Llevo conmigo un radar especial para localizar solteros
-Bekar erkeklerin yerini belirlemek için yanımda özel bir radar var
Si acaso me meto en aprietos tambien llevo el número de los bomberos
-Başım belaya girerse, itfaiye'nin numarasını biliyorum
ni tipos muy lindos ni divos ni niños ricos yo se lo que quiero
Ne sevimli erkekler, ne zengin erkekler ne de diğerleri, ben ne istediğimi biliyorum
pasarla muy bien y portarme muy mal en los brazos de algún caballero
Bir centilmenin kollarındayken ona kötü davranıyorum, iyi vakit geçirebilmek için
Una loba en el armario
Kafese kapatılmış bir dişi kurt (var)
Tiene ganas de salir
Ve dışarı çıkmayı arzuluyor
Deja que se coma el barrio
Bırak çevredekileri(komşularını) yesin        
Antes de irte a dormir
Sen uyumadan önce
Cuando son casi la una la loba en celo saluda a la luna
O, dişi kurta dönüştüğünde, şevkle Ay'ı selamlıyor
Duda si andar por la calle o entrar en un bar a probar fortuna
-Bu kuşkulu bir durum.O(dişi) sokakta yürüyor ya da şansını denemek için bir bara giriyor
Ya está sentada en su mesa y pone la mira en su proxima presa
O(dişi) masasında oturup, sıradaki kurbanını izliyor
Pobre del desprevenido que no se esperaba una de esas
Zavallı saf oğlan, böyle bir kızın karşısına çıkacağını hiç ummazdı ki
Sigilosa al pasar
Gizlice o(dişi) yürüyor
Sigilosa al pasar
Gizlice o(dişi) yürüyor
Esa loba es especial
-Bu dişi kurt gerçekten özel
Mirala, caminar caminar
Onun(dişinin) gezinişini izle
Deja que se coma el barrio
Bırak çevredekileri(komşularını) yesin        
Antes de irte a dormir
Sen uyumadan önce


Photo by : Ceylin



Photo by : Ceylin Solmaz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder