Popüler Yayınlar

20 Şubat 2014 Perşembe

Skylar Grey - Coming Home Part 2

Skylar Grey - Coming Home Part 2 Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri


And the blood will dry 
Underneath my nails 
And the wind will rise up 
To fill my sails 

So you can doubt 
And you can hate 
But I know 
No matter what it takes 

I'm coming home 
I'm coming home 
Tell the world that I'm coming home 
Let the rain 
Wash away 
All the pain of yesterday 
I know my kingdom awaits 
And they've forgiven my mistakes 
I'm coming home 
I'm coming home 
Tell the world I'm coming 

Still far away 
From where I belong 
But it's always darkest 
Before the dawn 

So you can doubt 
And you can hate 
But I know 
No matter what it takes 

Try to align


Türkçesi

Ve kan kuruyana kadar 
Tırnaklarımın altında 
Ve rüzgar tekrar yükselene kadar 
Yelkenlerimi doldurmak için 

Yani özür dileyebilirsin 
Ve nefret edebilirsin 
Ama ben biliyorum 
Ne olursa olsun önemi yok 

Ben eve gidiyorum 
Ben eve gidiyorum 
Dünyaya bunu söyle Ben eve gidiyorum 
Yağmur başlasın 
Yıkasın 
Dünün tüm acılarını 
Biliyorum krallığım bekleyecek 
Ve hatalarımı affedecekler 
Eve gidiyorum 
Eve gidiyorum 
Dünyaya söyle Ben eve gidiyorum 

Hala çok uzak 
Benim başladığım yerden 
Ama o her zaman karanlık 
Şafaktan önce 

Yani özür dileyebilirsin 
Ve nefret edebilirsin 
Ama ben biliyorum 
Ne olursa olsun önemi yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder