Popüler Yayınlar

20 Şubat 2014 Perşembe

Lana Del Rey - Born To Die Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

Feet don't fail me now 
Ayaklar artık beni düşürmüyor 
Take me to the finish line 
Beni bitiş noktasına götürüyor 
All my heart, it breaks every step that I take 
Tüm kalbim her attığım adımda kırılıyor 
But I'm hoping that the gates, 
Ama umuyorum ki kapılar 
They'll tell me that you're mine 
Bana senin benim olduğumu söyleyecekler 
Walking through the city streets 
Cadde ışıklarının arasından yürüyorum 
Is it by mistake or design? 
Hata mu var yoksa dizayn mı böyle? 
I feel so alone on a Friday night 
Cuma gecesi kendimi çok yalnız hissediyorum 
Can you make it feel like home, if I tell you you're mine 
Bana evde gibi hissettirebilir misin, eğer sana benim olduğumu söylesem 
It's like I told you honey 
Sana söylediğim gibi tatlım 
Don't make me sad, don't make me cry 
Üzme beni, ağlatma beni 
Sometimes love is not enough and the road gets tough 
Bazen aşk yeterli değil ve yol engebeli oluyor 
I don't know why 
Nedenini bilmiyorum 
Keep making me laugh, 
Beni güldürmeye devam et 
Let's go get high 
Hadi yükseğe gidelim 
The road is long, we carry on 
Yol uzun, devam edebiliriz 
Try to have fun in the meantime 
Bu arada eğlenmeye çalış 
Come and take a walk on the wild side 
Gel ve benimle vahşi tarafta konuş 
Let me kiss you hard in the pouring rain 
Yağan yağmurda seni sertçe öpmeme izin ver 
You like your girls insane 
Sen çılgın kızlar gibisin 
Choose your last words 
Son kelimelerini seç 
This is the last time 
Bu son sefer ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder