Popüler Yayınlar

23 Şubat 2014 Pazar

David Guetta - I Can Only Imagine Şarkı Sözleri + Türkçe Çeviri

Where you been? Where you been all my life?
Nerdeydin? Bütün hayatım boyunca nerdeydin?
Girl you glistening, the way you look in the light
Parlıyorsun, ışığa bakış şeklik
It’s obvious that I want something from you
Senden birşey istediğim apaçık ortada*
You know what, what I wanna do, do, do
Ne yapmak istediğimi biliyorsun

Every time it would bring me to life
Her zaman beni hayata döndürürdü
I can only imagine, only imagine
Sadece hayal edebilirim, sadece hayal
what it’ll be like
Bunun nasıl olacağını
Oh, everytime, it will bring me to life
Oh, daima, beni hayata döndürücek
I can only imagine, only imagine
Sadece hayal edebilirim, sadece hayal
What it’d be like
Bunun nasıl olacağını
What it’d be like
Bunun nasıl olacağını
What it’d be like, like, like
Bunun nasıl olacağını, nasıl, nasıl
What it’d be like, like, like….
Bunun nasıl olacağını, nasıl, nasıl..

I saw you from afar
Seni uzaktan gördüm
Thought I’d say “wassup”
“Naber” diyebilirim diye düşünüdüm
You can tell me your name, when we breaking up
Ayrılırken, bana adını söyleyebilirsin
Call me Tunechi, I’m good, I’m Gucci
Bana Tunechi de, Ben böyle iyiyim, Gucci’yim*
Now you can kiss your old dude goodbye: smooches
Artık eski züppeni öpebilirsin: öpüşüp koklaşmalar*
You’re a beast, yo-your a beauty
Sen olağanüstü birşeysin, güzeller güzelisin*
Man I bet somebody dunn gave Cupid an Uzi: shoot me
İddaya girerim ki birisi aşk tanrısına uzi verdi: vur beni
You’re a firework, biter in the dark
Havayi fişeksin, karanlıkta daha parlak*
So lets turn off the lights and give me that spark
Bu yüzden ışığı kapatalım ve bana kıvılcımını ver
Every time it would bring me to life
Daima beni hayata döndürecek
I can only imagine, only imagine what it’d be like
Sadece hayal edebilirim, nasıl olacağını hayal edebilirim
Oh every time it would bring me to life
Oh, daima, beni hayata döndürücek
I can only imagine, only imagine
Sadece hayal edebilirim, sadece hayal
what it’d be like
Bunun nasıl olacağını
what it’d be like
Bunun nasıl olacağını
what it’d be like, like, like
Bunun nasıl olacağını, nasıl, nasıl
what it’d be like, like, like
Bunun nasıl olacağını, nasıl, nasıl
I want to let her touch me
Bana dokunmasına izin vermek istiyorum
One touch will feel free
Özgür hissetirecek bir dokunuş
I want to feel free
Özgür hissetmek istiyorum
She can kiss me
Beni öpebilir
So I can finally be
Böylece sonunda olabilirim
So I can finally see
Böylece sonunda görebilirim
So I can finally see
Böylece sonunda görebilirim...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder